Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 12:01:56 +0300

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/05100 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Pulli küla, 19285 Tori-Rütavere tee// 
Künka tee 2a// Uuenassa tee 5// Uuenäripa tee L1 (Passiivse elektroonilise 
side juurdepääsuvõrgu ümberehitus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiameti 20.02.2023 kiri nr 
7.1-2/23/2586-2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27005319>  (menetlus nr: 
433365), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIS KARUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister